Nagy zabálások diéta mellett.

2015. augusztus 15. 05:33 - Bengapu

Süssünk a nagy kánikulában!

(Ha elég bolondok vagyunk... ;) )

A múlt hétvégén rettentően megkívántam valami édeset, így gyorsan összedobtam ezt a piskótát. Édesanyám régóta használt piskótareceptjét alakítottam át gluténmentesre. :) Nem kell vele sokat pepecselni, és ha nem égetjük oda, örömet okozunk vele magunknak, és kis családunknak. :)

Hogy miért ezt a nevet adtam a receptnek? 1) Nem megfelelő méretű tepsit használtam, így totálisan egyenetlen lett a tészta. 2) Nem csepegtettem le előtte a meggybefőttet, így az eláztatta a piskótát. (Ami, mint később kiderült, csak fokozta élvezeti értékét.) Szóval nem nyers a képen a tészta, ahogy az első blikkre gondolható.

Nálunk elég hamar elfogyott, miután elkészült, így érdemes nagyobb adagot készíteni! ;)

A tökéletlenség tökéletes piskótája

  • 8 tojás
  • 8 evőkanál cukor
  • 8 púpozott evőkanál rizsliszt
  • 1 teáskanál sütőpor
  • 1 üveg befőtt (én most meggyet használtam)
  • csipetnyi só

A tojásokat robotgép segítségével habosra keverjük a cukorral. Amint ez kész, belekeverjük a lisztet, sütőport és a sót is. Alaposan eldolgozzuk. Egy megfelelő méretű (!!! :D) tepsit sütőpapírral kibélelünk, majd beleöntjük a masszát. Ebbe potyogtatjuk az általunk preferált befőttet úgy, hogy mindenhová egyformán jusson. 180 fokos, előmelegített sütőben készre sütjük. (Ez nálam gázsütőben 40 perc volt. 20 perc után ellenőrizzük tűpróbával. Amikor már nincs tészta a tűn, elkészült. :) ) Jó étvágyat hozzá!

meggyespisk.jpg

meggyespisk2.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bengapukonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr957707880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Nagy zabálások diéta mellett.
süti beállítások módosítása